2016 m. birželio 12 d., sekmadienis

Filmas:"Medžiotojas ir ledo karalienė" / "The Huntsman: Winter's War"



Sveiki,

Po ganėtinai sėkmingos juostos „Snieguolė ir medžiotojas“ ilgai buvo svarstoma, ar pasirodys filmo tęsinys. Ilgai buvo atidėliota ir laukta, bet šiemet pagaliau sulaukėme tęsinio, tik be aktorės Kristen Stewart, kuri buvo įsivėlusi į didžiulius skandalus, matyt, vengia fantastinių holivudinių juostų kaip velnias kryžiaus. Taigi, šiemet sulaukėme „Medžiotojas ir ledo karalienė“ (angl. The Huntsman: Winter‘s War) (2016). Būsiu vienas iš tų nepopuliariųjų, kuriems visgi pirmoji filmo dalis išties patiko – novatoriškas ir vizualiai patrauklus pasakojimas, nutolęs nuo tradicinės pasakos. Šioji dalis man pasirodė netgi šviesesnė, labiau atitinkanti pasakos žanrą, nei kovinį veiksmo filmą.

Filmo kūrėjai nesuko ilgai galvos ir rado, kas galėjo atsverti K. Stewart netekimą – dvi naujos ir super garsios aktorės Jessica Chastain ir Emily Blunt. kaip visada pritrenkiančiai elegantiška atrodė Charlize Theron! Emily Blunt šįkart man labai patiko, tokia įtikinama, gyva, virpanti... Filmas išlaikė vizualumą ir stengėsi pernelyg nenutolti, laikydamasis tęsinio taisyklių. Kas šįkart man gal pasirodė neskanu ir prėska? Gal tas pernelyg sukramtytos ir atrajotos vertybės, lyg žiūrovas būtų pradinukas. „Meilė nugali viską!“ Suprantu, jeigu žiūrėtume tiesioginę pasakos variantą, tačiau ši juosta suaugusiems ir tarp tų tikrai gerų ir didingai suręstų scenų skamba prėska didaktika – tiesiog užmuša. Tam tikri scenarijaus niuansai pasirodė silpnesni, pritemti labiau ne prie novatoriškumo ir išskirtinumo, kiek prie standartų.

Vis tiek man filmas patiko ir ką jūs norite, tą sakykite. Mane įtraukė, man buvo smagu ir įdomu. Gal ne viskas patiko ir įtikino, o ir vis norisi lyginti su pirmąja dalimi, tačiau negaliu pasakyti, kad šioji dalis silpnesnė už aną, na, gal truputį, bet čia scenarijumi, o pačiam filmo vizualumui apskritai neturiu jokių priekaištų. Verta buvo žiūrėti jau vien dėl piktąsias raganas suvaidinusių Ch. Theron ir E. Blunt.

Mano įvertinimas: 8/10
Kritikų vidurkis: 35/100
IMDb: 6.2


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą