2015 m. sausio 8 d., ketvirtadienis

Filmas: "Meilei nereikia žodžių" / "Enough Said"




Sveiki,

Filmas „Meilei nereikia žodžių“ (angl. Enough Said) (2013), kurį režisavo amerikiečių režisierė Nicole Holofcener yra neabejotinai geras, liūdnokas, bet kartu ir nepaprastai subtiliai nuotaikingas. Sužiūrėjau neužsičiaupęs, nes kažkaip personažų gyvenimai sudomino, sujaudino ir... Ko čia slėpti? Tiesiog patiko. Galiu pasakyti, kad savo aranžuote, stilistika filmas man priminė kitą irgi gerą panašios temos filmą „Kvaila, beprotiška meilė“ (2011).

Jau į senatvę einančių žmonių vienatvė, bandymas užpildyti tuščius namus... Tiesiog man visada patinka ši tema. Masažuotoja susipažįsta su skirtingais žmonėmis, klausosi jų gyvenimiškų istorijų ir pati bando kurti istoriją. Aktorė Julia Louis-Deyfus buvo šioks toks atradimas ir netikėtumas, nes anksčiau man šioji aktorė nebuvo kritusi į akis. Jai tiko šis vaidmuo, šiek tiek panaši į „Draugų“ aktorę Courteney Cox, bet filmo pabaigoje išnyko šie panašumai. Na, ir ką bereikia sakyti apie šviesaus atminimo aktorių James Gandolfini – tai vienas paskutiniųjų jo darbų kine...

Bene labiausiai filme mane pakerėjo gal ne tiek pats siužetas, nes jis lyg ir nėra itin naujas, nebent kai kurie niuansai, bet, sakyčiau, itin taiklūs dialogai, kurie pavergia savo charakteristika, papildo veikėjų dvasinę biografiją. Tiesmukumas, kai susitinka du tiesmuki žmonės, tampa nepaprastu humoro jausmų amunicija. Išties režisierei pavyko sukurti ne tik gerą filmą, bet ir scenarijų, atrinkti gerus aktorius ir pateikti visa tai nebanaliai... Nežinau, man tiesiog patiko ir nieko negaliu padaryti.

Mano įvertinimas: 9/10
Kritikų vidurkis: 78/100
IMDb: 7.1


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą