2014 m. liepos 28 d., pirmadienis

Filmas: "Dvasių namai" / "The House of the Spirits"




Sveiki, 

Jau seniai ketinau pažiūrėti I. Allende romano ekranizaciją ir pagaliau pavyko! „Dvasių namai“ (angl. The House of the Spirits) (1993). Meryl Streep, kaip jau galite įspėti, buvo viena iš tų priežasčių, kodėl šį filmą buvo būtina pamatyti. Prieš daugiau nei dešimt metų esu skaitęs „Dvasių namus“ ir galiu pasakyti, kad tada knyga paliko nepaprastai didelį įspūdį, tokį, kad iki šios dienos menu magiško realizmo vaizdus. Nuostabi knyga, bet panašiai galiu pasakyti ir apie ekranizaciją.

Iš pradžių maniau, kad knygą gali ekranizuoti tik patys Lotynų amerikiečiais, nes šiaurės amerikiečiai tiesiog nesugebės perteikti atmosferos. Klydau. Tiesa, ekranizacija visgi nėra knyga, bet ji man labai patiko. Žinoma, didelis filmo pliusas yra aktorių kolektyvas, kuris stulbina savo žinomumo gausa. Meryl Streep kaip visada puiki. Winona Ryder – grožio įsikūnijimas, aš tiesiai šviesiai pasakysiu – aš esu ją įsimylėjęs! Antonio Banderes? Kas jo gali nemėgti? Ak. Glenn Close – nepakartojama kaip ir M. Streep, šitas jos „užsislaptintos“ senmergės lesbietės vaidmuo buvo tiesiog pritrenkiantis, o jau tos liūdesio akys, stotas. Iš tikrųjų ji šiame filme buvo kraupiai įdomi. Na, ir žinoma, Jeremy Irons – po „Lolitos“, maniau, kad greitai jo nebepamatysiu, bet jis sukūręs išties daug ir įdomių vaidmenų, ir tikiuosi, kad su juo dar susitiksiu, juolab kad dar laukia jo ir M. Streep filmas „Prancūzo leitenanto moterys“...

Kadras iš filmo "Dvasių namai".

„Dvasių namai“ patiko savo ilgu pasakojimu – pustrečios valandos istorija su mano mėgstamais aktoriais. Puiki istorija apie vienatvę ir meilę, apie švelnumą ir atsidavimą, apie prievartą ir Čilės istorinius, politinius vingius. Puikūs peizažai, atmosfera ir tiesiog filmui pavyko išlikti „dvasingam“, čia nepasigesi, jog kažko trūko, jis savaime pilna dvasios, gyvenimo ir šiek tiek magijos. Priekaištų neturiu, praleidau puikias valandas su sena gera kino juosta ir, kaip sakant, niekada nevėlu atrasti geras kino juostas.

Mano įvertinimas: 9/10
IMDb: 6.9


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą