2013 m. gruodžio 4 d., trečiadienis

Filmas: "Anonimas" / "Anonymous"




Sveiki visi,

Šiandien noriu pakomentuoti kino filmą „Anonimas“ (Anonymous) (2011), kuris yra lietuviams gerai žinomo režisieriaus Roland Emmerich dabas, pastarasis sukūrė tokius žiūrovų pamėgtus kino hitus kaip „Nepriklausomybės diena“ (1996), „Diena po rytojaus“ (2004), „Baltųjų rūmų šturmas“ (2013) ir kt. Ši juosta režisieriui gan neįprasta, kadangi „Anonimą“ galima savotiškai pavadinti istorine drama, tačiau daug dalykų faktuose yra išgalvota. 

„Anonimas“ pasakoja apie Viljamo Šekspyro biografiją, o tiksliau remiasi viena iš teorijų, kas iš tikrųjų buvo šis vienas žymiausių pasaulio dramaturgų ir poetų? Kas nors kiek domėjosi Šekspyro gyvenimu, tai žino, kiek mažai žinoma apie jo biografiją, o kai kurie stačiai abejoja jo kūrinių autoryste, todėl iš abejonių ir hipotezių sukurti siužeto vingiai atgijo kine. Nors filmą „Anonimas“ kino kritikai pasitiko gana abejingai kaip ir daugelį režisieriaus darbų, bet mano akimis, ši juosta pakankamai įdomi. Elžbietos laikai visada mane jaudino ir viliojo, tad ir šįkart juosta nustebino šios karalienės vaizdavimu ir nauju, dar visai nematytu charakteriu, visai nepanašiu į C. Blanchet „Elžbieta. Aukso amžius“ ar J. Dench „Įsimylėjęs Šekspyras“ personažus. Aišku, jaudino ir siužeto vingiai, kurie buvo kartu šiek tiek netikėti ir kartu dramatiški, jaudinantys.

Nepasakyčiau, kad filmas stulbinamos prabos. Aišku, filme gražūs kostiumai, aktoriai stengėsi ir scenarijus tikrai ne pats blogiausias iš blogiausių, netgi atvirkščiai, šios epochos mylėtojams, Šekspyro gerbėjams gana neblogas iššūkis kitaip pažvelgti į anų laikų teatrą, personažus ir intrigas. Nesigailiu žiūrėjęs, savotiškai tiko ir patiko, nesijaučiu iššvaistęs laiką tuščiai, priešingai, kažką sužinojau, buvau susidomėjęs. Net sunku pasakyti, kas šiame filme buvo blogai, kas netiko ar nepatiko. Manau, tik skonio reikalas, kas ir kaip pažiūrės „Anonimą“.

Mano įvertinimas: 7.5/10
Kritikų vidurkis: 50/100
IMDb:6.9


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Ar jums skauda širdį? Nenusiminkite, tegul Dr.Ogala padeda jums susigrąžinti savo buvusįjį “, jis iš tikrųjų yra tikras ir sąžiningas meilės burtų ratukas, jis sugrąžino mano vyrą. Aš esu Tracy Mattingly iš vieningos valstybės, aš labai džiaugiuosi, kad mano vyras grįžo po to, kai paliko mane dėl kitos moters. Mano vyras turėjo romaną su bendradarbiu, ir aš taip myliu savo vyrą, bet jis mane apgaudinėjo su savo bendradarbiu, ir ši mergina, manau, mano vyrui naudojo raganas ar juodąją magiją, kad jis manęs nekęstų ir tai buvo toks kritiškas ir neprašomas, aš verkiu visą dieną ir naktį, kad Dievas atsiųstų man pagalbininką, kuris grąžintų mano vyrą! Buvau tikrai nusiminusi ir man reikėjo pagalbos, todėl ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad dr. Ogala gali padėti greitai susigrąžinti buvusį vaikiną. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką man daryti, o aš tai padariau, tada jis man padarė meilės burtą. Po 16 valandų mano vyras tikrai man paskambino ir pasakė, kad manęs taip ilgisi, o Dieve! Aš buvau tokia laiminga, o šiandien aš vėl džiaugiuosi savo vyru ir mes džiaugsmingai gyvename kartu, ir aš dėkoju galingam burtų ratukui Dr.Ogala, jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija čia. jei esate čia ir jūsų mylimasis jus atsisako, arba jei jūsų vyras persikėlė pas kitą moterį, daugiau neverkite, susisiekite su juo pagalbos dabar. Štai jo kontaktas. Siųskite el. laišką šiuo adresu: drogalad02 @ gmail. „com“ arba „Call / Whats-app“: +2347049668119.

    AtsakytiPanaikinti