2013 m. liepos 3 d., trečiadienis

Šios dienos daina: Miley Cyrus "We Can't Stop"



Sveiki visi,

Šiandien šios dienos dainos rubrikoje svečiuojasi amerikiečių jaunosios kartos pop atlikėja Miley Cyrus, daugeliui ilgą laiką nekenčiama ir kartu dievinama už vaidmenį TV seriale „Hana Montana“. Šiuo metu atlikėja kaip įmanydama kratosi mielos merginos įvaizdžio ir Hanos Montanos šešėlio ir visaip stengiasi įrodyti, kad pagaliau suaugo ir ketina užkariauti pop muzikos sceną ir prisijungti prie pop dievaičių. Nežinau, kaip jums, bet mano akimis, M. Cyrus sunkokai sekasi patikti, žmonės prieš ją akivaizdžiai nusistatę kaip ir prieš kanadietį J. Bieber.

Prieš maždaug mėnesį pasirodė pirmasis M. Cyrus trečio studijinio albumo singlas „We Can‘t Stop“ (Mes negalim sustoti (sustabdyti)), kuris labai skiriasi nuo ankstesnių M. Cyrus atliekamų kūrinių. Man asmeniškai RandB, pop ir dance dainos mišinys skamba užvedančiai ir, manau, kad Cyrus muzikiniai eksperimentai tuo nesibaigs, juolab, kad mūsų visų laukia naujasis jos albumas, kuris turėtų skambėti ir atrodyti itin prieštaringai. Dainininkė ir aktorė nusirėžė savo ilgas garbanas ir, kaip aš jau pajuokavau socialiniame tinklapyje, šiek tiek supanašėjo su Neringa Venckiene. Muzikine prasme, manau, kad singlas tikrai vykęs, nors internautai spėjo jau sumaitoti ir išpeikti naujo singlo vaizdo klipą, kuris, mano akimis, šiek tiek preciziškas, norėta vėlgi kažko neįprasto, įmantraus, netgi Lady Gagiško, tačiau išėjo vidurinis, mano akimis nelabai vykęs klipas, tačiau daina, bent jau man, jau kelias dienas skamba mano galvoje. Su tuo ir sveikinu iki tol nelabai mano pastebėtą Miley Cyrus.

O singlas „We Can‘t Stop“ pirmiausia, kas nežino, buvo parašyta Rihannai. Daina sulaukė įvairių kritikų reakcijos, bet daugelis dainą apibūdino kaip „keistą“. Pvz. Rolling Stone, vertindamas dainą, davė 2 žvaigždutes iš 5 ir pažymėjo, kad Cyrus norėjo prasiveržti į klubinę erdvę, tačiau ši daina ne itin tinka tokiems žygiams. Daina, kad ir labai kritikuojama, iTunes pardavimuose tapo net 30 šalių diagramos viršūnėje, Billbord pasiekė 5 vietą tarp Hot (Karštųjų singlų). Šiuo metu vaizdo įrašas, kurį kritikai apibūdino kaip Christinos Aguileros „Dirrty“ ir Lady Gaga „Just dance“ klipų mišinį, yra vienas labiausiai aptarinėjamų objektų „YouTube“ kanale. Pasižiūrėkime ir pasiklausykime:


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą