2013 m. balandžio 11 d., ketvirtadienis

Filmas: "Užkratas" / "Contagion"




Sveiki visi,

Šiandien labai trumpai noriu pasisakyti apie filmą „Užkratas“ (Contagion) (2011 m.). Tai amerikiečių režisieriaus Steven Sodbergh, „Narkotikų kelias“, bei „Aušeno vienuoliktukas“ režisierius, kuris pristatė vieną naujausių, bet toli gražu ne patį geriausią savo darbą. Filmas pasirodė šiek tiek nuvalkiotas – visoje planetoje kyla mirtina viruso grėsmė, o kažkur virš civilių galvų grumiasi humaniškumas su aršiu kapitalizmu. Iš esmės primena ne vieną filmą, tuo pačiu ir „Epidemiją“ ir net vieną kitą gramą „Absoliutaus blogis“ epopėją. Nesuprantu, kodėl režisierius vis kapstėsi po tą pačią medžiagą, lyg bandydamas kažką naujo atskleisti, bet taip nieko naujo ir neatskleidė – filmas pasirodė vidutinio lygio, o galgi net mažesnis ir nė iš tolo neprilygo įtampai, kurią kuria pvz. filmas „Invazija“ (2007).

Vienas didžiausių šio filmo pliusų ir režisieriaus pasiekimų yra nuostabus garsių aktorių kolektyvas. Ne kiekviename filme pamatysi – Cotilard, Winslet, Paltrow, J. Law, M. Damon ir kitus taip aršiai ir šiek tiek apgailėtinai besikapstančius po vidutinį scenarijų. Nors kino kritikai filmą pasitiko ganėtinai palankiai, tačiau iš žiūrovų pusės daug simpatijų nesulaukė, o ir aktoriai, kuriems nebuvo galimybės pademonstruoti savo kalibro, pasirodė tik eiliniai praeiviai eilinėje juostoje. Iš viso srauto kaip personažus išskirčiau K. Winslet kuriamą personažą bei G. Paltrow. Šįkart labai nykiai atrodė J. Law tokio neaiškaus ir beskonio charakterio, kad apsaugok aukščiausiasis. Žinoma, režisieriaus užmojis yra neatskleisti aktorius, bet aprėpti globalinės katastrofos atmosferą, todėl siužetui tenka šokinėti po įvairių šalių miestus. Tada kyla natūralus klausimas, o kam tada kviestis tiek daug puikių aktorių, kurių vaidmenis galėjo sukurti bet kas? Kvepia komerciniais kėslais. Bet nesvarbu.

Filmą vertinu kaip vidutinį, tiesą sakant, nelabai išlaikė jis įtampos, daug triukšmo dėl nieko. Žinoma, leido pasvarstyti apie tai, kas būtų, jeigu būtų, tačiau didesnio įspūdžio juosta nepaliko.

Mano įvertinimas: 5.5/10
Kritikų vidurkis: 70/100
IMDb: 6.7


Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. TOBULINIS MEILĖS SPALVAS RATUOKLIS, KURITE KONTAKTAI UŽ JŪSŲ UŽTIKRINTĄ VEIKLĄ IR SUSISIEKITE, KAD SPRENDŽIAMA

    Negaliu pamiršti, kaip gydytojo PADMAN svetainė: https://padmanspell.com padėjo man atkurti santuoką po to, kai 4 mėnesius išsiskyriau su savo žmona iš ginčo. Ji paliko ir niekada negrįžo pas mane. Aš padariau tiek daug, kad susigrąžinti ją, bet niekas nepasisekė, kol pamačiau komentarą internete, kai kas nors liudijo, kaip daktaras PADMANAS padėjo jam susigrąžinti savo žmoną. Būtent taip aš susisiekiau su juo per savo „WhatsApp“ ir parašęs mano problemą jis patikino mane, kad jis padės man sugrįžti su žmona per 24 valandas po meilės burtų išsakymo, o kai jis pasakė žodį, mano žmona grįžo namo ir maldavo, kad jai labai gaila, kad mane paliko, šiandien grįžau su savo žmona ir mes abu laimingi ir vėl gyvena kartu. Aš žinau, kad ten yra daugybė žmonių, norinčių susigrąžinti meilę, susisiekite su dr. Didžiąja, nes jis yra puikus atsakymas į jūsų problemą. Susisiekite su juo: paskambinkite / „WhatsApp jam“: +19492293867 https://twitter.com/padman_dr. Svetainė: https://padmanspell.com/index-3.html El. Paštas: padmanlovespell@yahoo.com

    AtsakytiPanaikinti