2013 m. balandžio 26 d., penktadienis

Filmas: "Įrašas" / "REC"




Sveiki, kino gerbėjai,

Kapstausi po siaubo filmų žanrą ir bandau atrasti tai, kas mane patenkintų. Vedamas aukšto IMDb ir gerų atsiliepimų, nutariau pažiūrėti kino juostą „Įrašas“ (REC) (2007 m.). Nors nesu matęs filmo „Karantinas“, tačiau ši juosta yra ispaniškas „Karantino“ perdirbimas. Jeigu ieškote paprastų šiurpuliukų kine, galbūt ši juosta jums ir tiks, bet aš, tiesą sakant, vos neužmigau. Siužetas atrodė toks vos pritemptas iki vidutinio įdomumo, o ir filmo išpildymas nieko nežavėjo, viskas atrodė taip dirbtina, taip neįtraukiančiai ir nuobodu, o baisiausia – viskas nuspėjama.

Filmavimo maniera ir pasirinkimas nieko nesiskiria nuo „Bleiro raganos“, kuri, deja, taip pat paliko ne itin gerus įspūdžius. Pats siužetas man šiek tiek dvelkė absurdiškumu, ypatingai policininko „erelio“ isterija, kuri užsiplieskė taip greit ir nenatūraliai, kad net aiktelėjau. Filmas trunka viso labo 75 minutes ir tai, manau, yra pati geriausia šio filmo pusė, nes nebūčiau iškentęs dviejų valandų seanso. Finalas, kaip ir galėjome tikėtis, baigėsi visiškoje aklinoje tamsoje. Aišku, finalas šiek tiek prikaustė dėmesį, tačiau pats iš savęs pasigedau jauduliuko ir susidomėjimo.

Filmo pradžia nuobodi, viskas vyksta iki visiškos beprotybės, bet filmas man buvo be didesnės įtampos ir paslapties. Šiaip ispanai yra vieni geriausių siaubo kino kūrėjų pasaulyje, bet šis perdirbinys, manding, nelabai pavykęs. 

Mano įvertinimas: 4/10
IMDb: 7.5


 
Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras: