2013 m. balandžio 8 d., pirmadienis

Filmas: "Didysis Lebovskis" / "The Big Lebowski"




Sveiki visi, 

Šiandien noriu pristatyti brolių Coen filmą „Didysis Lebovskis“ (The Big Lebowski) (1998) – kas galėjo pagalvoti, kad po dešimtmečio broliams pavyks prisikasti prie „Oskaro“ su filmu „Šioje šalyje nėra vietos senukams“. Na, o juodojo humoro komedija „Didysis Lebovskis“ savo laiku buvo pakankamai gerai įvertintas tiek žiūrovų, tiek kino kritikų, tad vedamas mados instinktų ryžausi pažiūrėti šį filmą. 

Esu iš esmės truputį apgautas, kadangi tikėjausi kažkokio kruopščiai nutašyto akmens, panašiai kaip „Šioje šalyje nėra vietos senukams“, tačiau nieko panašaus. Komedija pasirodė tokia „ištėkšta“, smagus hiperbolizuotų anekdotinių rinkinys, apimantis absurdišką kriminalinį sumaištį, kuriame pagrindinis herojus, primenantis „Bukas ir Bukesnis“ veikėjus, labiausiai tik nori gauti naują kilimą, kuris pakeistų sumyžtą gangsterių senąjį. Šiaip situacijos, į kurias įsivelia boulingo toli gražu protu nepasižymintys aistruoliai, atrodė pakankamai šmaikščios. Scenarijus gal neprilygsta „Būti Džonu Malkovičiumi“ (1999), tačiau šioks toks yra, nors ir primena bukas komedijas. Tenka pripažinti, kad Lebovskio sukurtas personažas ir jo, liaudiškai tariant, „pochujistinė“ pasaulėžiūra turėtų žavėti komedijų gerbėjus, bet man asmeniškai, jis pasirodė pernelyg siurrealistinis, gal kiek sintetinis, per daug nerealus.

Žinoma, labiausiai į akis gerąja prasme krenta kino režisūra ir braižas, pasakojimo stilius, tačiau jis man nepasirodė pernelyg išskirtinis, kad filmas mane sužavėtų. Mano galva yra kur kas geresnių kriminalinių komedijų. Nepaisant visko, tai buvo neblogas susipažinimas su kitu brolių Coen darbu, kuris mane nustebino savo skirtingu žanru ir meistryste. Žinoma, šiam filmui toli gražu iki „Šioje šalyje nėra vietos senukams“. 

Mano įvertinimas: 5.5/10
Kritikų vidurkis: 69/100
IMDb: 8.2



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą