2013 m. sausio 12 d., šeštadienis

Filmas: "Margo vestuvėse" / "Margot at the Wedding"



Sveiki,

Jau kuris laikas ilgėjausi Nicoles Kidman ir pasižiūrėjau, ko čia dar nesu su ja regėjęs ir štai Jums filmas „Margo vestuvėse“ (Margot at the Wedding) (2007 m.). Režisieriaus Noah Baumbach esu jau matęs darbą „Kalmaras ir banginis“, kuris didelio įspūdžio nebuvo palikęs, bet ir tragedijos kūrinyje neįžvelgiau. „Margo vestuvėse“, mano galva, yra stipresnis jo darbas, čia išlaikyta paslaptis, šalti ir kartu rūpestingi santykiai, personažai mažų mažiausiai atrodo keisti ir truputį kuoktelėję psichiškai. Margo atvyksta į sesers vestuves ir pamato, už kokio stuobrio ji teka, tada bando seserį atkalbėti nuo vedybų. 

Juostą daug kas peikia iš žiūrovų, tačiau man ji patiko ir, sakyčiau, vykusi. O scena, kai N. Kidman užsikaria į medį ir iš jo nebeišlipa, buvo fantastiška. Nežinau, ar čia dėl aktorės, ar dar kažko, bet filmas man pasirodė ne tik kad nenuobodus, bet ir savaip šarmingas, apgaubtas neatskleidžiama, bet visada numanoma šeimos paslaptimi, tai galima suprasti iš įtemtų sesers santykių, bet Margo ir sūnaus keistų pusiau motiniškų, pusiau „nesveikų“ santykių. Ta paslaptis, kuri taip atvirai niekada ir nebuvo atskleista per visą filmą, kitaip sakant, buvo nusinešta už kadro, pasirodė kur kas įdomesnė už visas tas vestuves. Filmas gal nepretenduoja į dramą „Reičel išteka“ su puikiąja Anne Hathaway, tačiau filmas kažkuo man įstrigo, paėmė mane savo nepaaiškinama trauka.

Sunku kažkam rekomenduoti prieštaringai vertinamą darbą, nes vieniems jis patiks, kitiems nelabai ir tai nepriklauso nuo to, ar esi gurmanas, ar esi šiaip paprasto kino mėgėjas. Įdomus siužetas, personažai, paslaptys, pikti kaimynai, kurie nori, kad nupjautų medį, paauglių pirmieji susižavėjimo susižvalgymai, tolimoje teliūskuojanti jūra. Na, man tiesiog patiko...

Mano įvertinimas: 8.5/10
Kritikų vidurkis: 66/100
IMDb: 6.0



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą