2013 m. sausio 13 d., sekmadienis

Filmas: "Kokainas" / "Blow"



Sveiki gyvi,

Šįkart noriu pasidalyti įspūdžiais apie amerikiečio režisieriaus Ted Demme filmą „Kokainas“ (Blow) (2001 m.). Gaila, bet šis režisierius, praėjus metams po šio filmo pastatymo, mirė, tačiau jo darbai yra išlikę iki šių dienų. Filmas „Kokainas“, nors ir neteisingas šio filmo pavadinimo vertimas, mane patraukė visų pirma dviem didelėm kino žvaigždėm – Jahnny Depp ir Penelope Cruz, ir tik vėliau, paragintais super gerais atsiliepimais apie juostą, leidausi į seansą, kuriame tikėjausi pasinerti į įtraukiantį pasakojimą su gera režisūrą, tačiau niekas neišdegė, filmas man pasirodė klaikus...

Geri aktoriai ir alpstantys žiūrovai dėl talentingojo D. Depp‘o – (nors jo sėkmė man iki šiol yra didelė paslaptis – aktoriaus man amžinai suakmenėjusiu veidu), tikriausiai nematė paties filmo, o vien tik jį, nes filmas pradžioje pasirodė gan daug žadantis – vaizdai, kaip gaminamas kokainas, mane įvedė į pasakojimą, kuris po 15 – 20 minučių subliuško visomis prasmėmis. Nors filmas pusiau biografinis, pasakojantis tikrą istoriją, tačiau jo pastatymas ir realizacija, švelniai tariant, kažin, ar ištempia iki vidutinio filmo lygmens. Visą filmą kankinausi kaip elektros kėdėje, įdomi istorinė medžiaga buvo klaikiai suverpta į įprastą, nieko neišsiskiriantį Holivudinį kliedesį, be jokios meninės vertės. Daugelis filmo gerbėjų svaigsta apie „susimąstymą“, apie tai, kaip gyvenime galima pasiekti aukštumas ir greitai nusiristi, kaip taip sakant, komentuoja tai, ką filmas norėjo pasakyti, tačiau techniniai dalykai, kurie mane erzino visą filmą, lieka net nepastebėti. Pasijutau, lyg žiūrėčiau devinto dešimtmečio kriminalinę dramelę, kurią pigiai įsigyja nepriklausomi televizijos kanalai.

Žinoma, kad nepatiko, beveik niekas nepatiko, nebent Penelopės Cruz grožis, tačiau žiūrėti visą šitą „skausmą“ vien dėl jos, yra sadomazochistinis reikalas. Filmas, žinoma, patiks antigurmanams, kriminalinių dramų fanatikams, tai tikriausiai jiems šį filmą ir rekomenduoju – tušti paveiksliukai apie narkotikus ir narkotikų platintojus, su neatskleistais personažų charakteriais. 

Mano įvertinimas: 3/10
Kritikų vidurkis: 52/100
IMDb: 7.4


Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą