2012 m. spalio 4 d., ketvirtadienis

Pelės trobon pareina vaiduokliais: graužikų naikinimas



Sveiki,

Ruduo. Na, jūs žinote, kas atsitinka kaime rudenį? Ogi sugrįžta pelės į trobą, bet sugrįžta kartais su tokiomis vadomis, kad miegant naktimis ir klausantis vėjo už lango ir palėpėse bei pakampėmis krebždėjimo, atrodo, jog vaiduokliai dūsautų. Jei nežinotum, kad tai sugrįžusios pelės, tai galėtum pagalvoti, kad namuose iš tikrųjų pradėjo vaidentis. 

Mano senelis – vienakis, kita jo akis – stiklinė, tačiau ir jis mato migruojant peles, tad imasi sprendimo – nuodyti peles įprastu būdu – nuodais. Aš asmeniškai esu už spąstus, man gaila apsinuodijusios ir besikamuojančios agonijose pelės – juk visgi tai padarėlis, įnamis, tačiau persakyk tu seną žmogų!!! 

Taigi šiandien senelis nupirko nuodų – grūdinės kilmės granulės su nuodais. Gal ir nieko vaiduokliams įkyriems nuginti? A? Pažiūriu į gaminimo datą – 2012 01 02. Įtarimas: koks Lietuvoje fabrikas antrąją Naujųjų metų dieną prigamino tuzinus plastikinių indelių nuodų graužikams? Įtarimas, įtarimas...




P.S. Mano nuotraukos autentiškos.

Pelių ir žiurkių nuodai "Torpedo". :)

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras:

  1. Nežinau kas yra geriau ar spąstai, ar nuodai, ar lipnūs lapeliai. Jeigu namie nėra augintinių, kurie gaudo peles, tada gal ir nuodai nieko. Močiutė su tais žiurknuodžiais kokius tris katinus pakavojo.

    AtsakytiPanaikinti