2012 m. rugpjūčio 30 d., ketvirtadienis

Filmas: "Kelionė į Visatos pakraštį" / "Journey to the Edge of the Universe"




Sveiki,

Esu ką tik po įspūdingo dokumentinio filmo, kuris vadinasi „Kelionė į Visatos pakraštį“ (Journey to the Edge of the Universe) (2008 m.). Tai National Geographic sukurtas filmas, kuris mus pakylėja nuo Žemės ir panardina į nuostabiai hipnotizuojančią kelionę ne tik į Visatos pakraštį, bet ir per laiką, nes erdvė neatsiejama nuo laiko. Filmas sukurtas naudojant modernią kompiuterizaciją, per kurią perkeliamos pačios šviežiausios NASA ir šiaip astronominės žinios, kurias lengvai perteikia pozityvus ir romus pasakojimas. Po seanso pasijutau tarsi išėjęs iš kokio planetariumo, juk nuostabu, kad tai galima pamatyti vien sėdint namie per savo kompiuterio ekranus – vertinkime tai! 

Filmas tikrai užgniaužia kvapą, nes plečią suvokimą apie Visatą, jos struktūrą. Žinoma, kai kurios teorijos ir pačių žmonių žinių stoka padaro tam tikras spragas, o ir istorijos pradžia kažkaip šiek tiek nuobodoka, kol kartu su pasakotoju neišklystam už Saulės Sistemos ribų. Tai dabartinis šių dienų žmonijos suvokimas apie Visatą su visomis jo hipotezėmis, teorijomis ir žiniomis – išties stulbina savo galybe ir didingumu. Manau, filmas pakankamai paprastai adaptuotas paprastam žiūrovui ir būtina pamatyti tiems, kurie nors kartą gyvenime yra žiūrėję užvertę galvas į naktinį dangų ir pagalvoję, o kas ten yra. 

Praleidau puikų pusantros valandos laiką, pasivaikščiojau po kompiuteriu sukurtą Visatos struktūrą ir grįžau namo – argi ne stebuklas. Filmas yra įgarsintas lietuviškai, tai jei kas norėsite jį pamatyti, o pamatyti tikrai daugiau ar mažiau verta, nepatingėkite panaršyti po internetą, tikrai rasite. Juk ne kaskart dokumentika palieka žmogų tokį mažą, nenuspėjamą ir kartu bauginamai svajingą.

Įvertinimas: 10/10
IMDb: 8.6


Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com 

1 komentaras:

  1. Mes su savo vaikinu taip mylėjome vienas kitą, kad mūsų santykiai buvo išties nuostabūs ir sužinojome, kad niekada negalėsime vienas be kito. Nors aš jį labai mylėjau, niekada nežinojau, kad jis atsibodo nuo santykių ir domėjosi mano geriausiu draugu. Jis išsiskyrė su manimi ir aš buvau nuniokotas, prieš kiekvieną naktį eidamas miegoti sušukau akis, mano gyvenimas ir svajonės buvo sužlugdytos, kol susisiekiau su senu savo draugu, kuris tada supažindino mane su daktaro Egwali magiškuoju burtu. Daktaras Egwali davė man nurodymus, ką daryti, aš griežtai laikiausi jos ir pasakiau, kad mano vaikinas grįš pas mane elgetaudamas per 24 valandas. Mano draugas atėjo pas mane maldaudamas ir verkdamas ant kelių, ir aš jį priėmiau atgal. Ačiū dr Egwali už jūsų nuostabius darbus. Jei turite panašių ar blogesnių problemų, susisiekite su Juo el. Paštu: (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „WhatsApp“: +2348122948392 ir niekada nesigailėsite su juo susitikę.

    AtsakytiPanaikinti