2012 m. liepos 20 d., penktadienis

Nuo ko bėgo pedantė kiaulė?




Sveiki visi,

O būna, kad visą gyvenimą nuo kažko bėgame. Galima į tai žiūrėti labai rimtai ir galima žiūrėti su ironija. Aš, pavyzdžiui, visą savaitę bėgau nuo indų krūvos, kuri nuo šaldytuvo viršaus greitai būtų pasiekusi lubas, tad šiandien, pamatęs virš jos skraidančias linksmas ir patenkintas muses, susizgribau, kad laikas apsikuopti. Nuo netvarkos nepabėgsi, ji arba ant tavęs užgrius visu gražumu ir turėsi joje tenkintis arba, sukandęs dantis, imsi ir pagaliau susitvarkysi. Aš, kaip ir visi menininkai, daugiau ar mažiau nesu pedantas ir toli gražu man iki batų tviskėjimo, išlygintų kostiuminių kelnių ir dailiai sukrautų puodelių, nors kartais padraugauju su švara, kai trunka kantrybė, išsiblizginu ir išsičiustiju iki dantų. Va, prie kompiuterio dar nuo vakar ryto nešvarus kavos puodelis – sarmata? Velniop tą gėdą, man ne gėda, užtat prisikaupė indų ir su jais tą puodelį atmirkysiu ir išplausiu – pabūsiu super mama!



O nuo ko Jūs patys bėgate? A?

Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą