2012 m. liepos 9 d., pirmadienis

Filmas: "Trūkusi jaunystė" / "Wasted Youth"



Sveiki,

Į rankas visai atsitiktinai papuolė graikų filmas „Trūkusi jaunystė“ (Wasted Youth) (2011 m.). Kitiems šis filmas labai patiko. Žinot, mano filmo vertinimai susideda ne vien tik iš „patiko“ ir „nepatiko“, dažniausiai esu linkęs pridėti balų už tai, kad įžvelgiau kažkokį mechanizmą, kažką, kas juostą dažniausiai pakylėja į šviesą, šįkart busiu negailestingai subjektyvus ir griežtas šiam filmui. Nepatiko. Lėtas, tėknus pasakojimas, kasdienybės įspūdžiai ir pabaigoje įvykdytas kriminalas, paliktas paties žiūrovų teismui... Tiesą sakant, buvo super nuobodu, šiaip mėgstu europietišką filmą, bet šis tiesiog trūkinėjo, neišlaikė mano dėmesio, vis blaškė mane. Ypač erzino tas paauglys su riedlente, nebuvo jokio charakterio, vien tik super natūralumas.

Žvelgiant giliau, supranti, kad filmas kalba apie visą Graikiją, jos visuomeninę, tautos emocinę būklę, persisunkusią krizę, bedarbystę, depresiją, liūdesį, rutiną... Tai filmas, kuris pasakoja apie Graikijos krizę, mums čia atrodo, kad Graikijoje niekas nedirba, visi tinginiai, filmas visa tai lyg ir atperka ir leidžia pasinerti į vidutinio graiko kasdienybę, gyventi su tuo baisiu karščiu, su vidutinio amžiaus vyru, nusivylusiu gyvenimu, ir leidžia gyventi su jaunąja karta, tačiau, kaip jau minėjau, man filmas visai nepatiko, o gal buvau nepasiruošęs tokiam natūralizmo pliūpsniui – nežinau, tačiau yra kaip yra.

Stipriai šio filmo rekomenduoju nežiūrėti pramoginio filmo mėgėjams, gurmanai gali susigundyti ir jiems dar gali ir patikti, žinau, kad taip ir bus, tačiau man nebuvo visai „be ryšio“, tačiau sėdėjau „dugne“.

Mano įvertinimas: 3/10
IMDb: 6.1




Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą