2012 m. birželio 11 d., pirmadienis

Filmas: "Pikokas" / "Peacock"



Sveiki visi,

Šiandien trumpai noriu pristatyti kino filmą „Pikokas“ (Peacock) (2010 m.). Taigi pirmas pilnametražis Michael Lander‘io vaidybinis filmas, kuris mus nukelia į Pikoko miestelį, kuriame susiduriame su žmogumi, kuris turi dvi tapatybes – vyras, kuris eina į darbą, dirba banke ir t.t. ir moteriškoji Ema, namų šeimininkė. Iš tikrųjų režisierius užsimojo pavaizduoti sutrikusį žmogaus psichologiją, susidvejinusi asmenybė, kuri neigia ir teigia. Iš pradžių filmas baugino, nes pagavau trilerinio pobūdžio įtampą su įtempta psichologijos gija, tačiau tenka pripažinti, kad bent manęs filmas neišlaikė, nes prasidėjo absurdas...

Didžiausias absurdas yra tai, kad aplinkiniai ignoruoja sutrikusį vyrą ir ale nepastebi jo susigūžimo ir beprotystės požymių. O viso absurdo karalius – tai negi niekas nemato, kad Ema – tai tas pats užsislaptinęs vyras! Taip, filmas užgauna ypač jautrius ir itin sudėtingus žmogaus psichologijos ir elgesio mechanizmus, tačiau pati situacija, pats Pikokas man pasirodė nelabai įtikinantis. Žinoma, viską lyg ir kompensuoja puikūs trys pagrindiniai aktoriai: Cillian Murphy, Ellen Page, Susan Sarandon, kurie įkūnijo įdomius personažus. Iš esmės kažko man šiame filme trūko, o gal kažko buvo per daug, viską norėta pateikti labai sudėtingai ir įtemptai, aiškiai bandyta artikuliuoti, motyvuoti personažus, bet kažkas kažkur, mano galva, prasilenkia su realybe...

Filmas nedisponuoja transseksualumo tematika, kaip galbūt man iš pradžių pasirodė, veikia bando analizuoti žmogaus psichiką, tačiau nejučia filmas primine „Transamerika“, kuris be jokios abejonės buvo daug geresnis ir stipresnis filmas už „Pikoką“. Štai jums turiu rimto filmo pavyzdį, kuris bent jau man neužpildė savasties ir išjautimo.

Mano įvertinimas: 6.5/10
IMDb: 6.3



Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą