2012 m. gegužės 4 d., penktadienis

Maištinga Siela sugrįžo iš atostogų



Sveiki visi,

Labai džiaugiuosi skubėdamas Jums pranešti, brangieji, kad „Maištingos sielos“ saitas sugrįžta atsinaujinęs po mėnesio pertraukos, kurio laikotarpyje manyje pačiame įvyko nemažai virsmo, transformacijų ir naujų suvokimų, kas atvedė prie šviežio atsinaujinimo tiek dvasinėje, tiek fizinėje bei socialinėse plotmėse. Esu labai patenkintas permainomis, kurios įvyko mano gyvenime ir kurios toliau tebevyksta, tad noriu ir vėl Jus pakviesti stebėti ir lankyti mano saitą, kuriame pažadu daugiau aktualijų, pokalbių, interviu ir kitokių straipsnių, susijusių su mano individualia tiek bendražmogiškąja, tiek kultūrine patirtimi, kuri galbūt ir Jums bus priimtina.

Šis nuostabus ir saulėtas pavasaris kaip niekad daug davė peno naujiems apmąstymams, kūrybiniams planams ir dvasios tvirtybei, kurią taip ir norisi skleisti žmonėms bei pasauliui, todėl ir vėl sulauksite tiek nuoširdžių, tiek retkarčiais ironiškų  mano pasisakymų kai kuriais klausimais. Tad labai džiaugiuosi ir vėl čia sugrįžęs ir vėl būdamas su Jumis.

Kaip visada noriu Jus paraginti man asmeniškai parašyti į email‘ą, pasidalyti savo mintimis, pastabomis. Kai kada sulaukiu įvairiausių laiškelių ir visada malonu tokių gauti, nes tada žinai, kad laiką leidi ir čia pyškini žodžius ne šiaip sau, kad kažkas juos skaito ir teikia šiokios tokios naudos. Nepažadu atsakyti iš karto, tačiau atsakau į visus gautus laiškus savaitės bėgyje, kai tik turiu laisvesnio laiko.

Palaimintos Jums šios gegužės dienos!

Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com

3 komentarai:

  1. Kiekvieną dieną ateidavau čia su viltimi, kad pamatysiu naują tavo įrašą ir... pagaliau! Mano širdis džiaugiasi, kad sugrįžai!

    AtsakytiPanaikinti