2012 m. kovo 6 d., antradienis

Rimtas eilėraštis susimąstymui



Sveiki visi,

Sogjalas Rinpočė „Tibetiečių gyvenimo ir mirties knyga“ (2007 m.) (Sogyal Rinpoche – The Tibetan Book of Living and Dying). Beskaitinėdamas šią knygą, kuri galbūt ne itin man patiko, bet būdavo kartais tokių vietų ir citatų, kurias norėdavosi užsirašyti ir pasidalyti su Jumis.

Šioje knygoje aptikau cituojamą eilėraštį, kuris mus moko kantrybės, kovojant tiek su mūsų ydomis, tiek žalingais įpročiais, tiek su savo silpnybėm, kančiomis. Retai žmogus „savųjų demonų“ gali atsikratyti vien tik savo valios pastangomis iškart, todėl buvo sukurtas toks eilėraštis, kuris ragina mus atsitiesti,net suklupus daugybę kartų iš eilės ir nepasiduoti. Manau, kad galbūt kam nors šis eilėraštis patiks ir suteiks stiprybės.

Portia Nelson

„Penkių dalių autobiografija“

1. Einu gatve.
Šaligatvy – gili duobė.
Įpuolu.
Galas man... Nebeturiu vilties.
Dėl to aš nekalta.
Prireikia amžinybės išsiropšti.

2. Einu gatve ta pačia gatve.
Šaligatvy – gili duobė.
Apsimetu nematanti.
Ir vėl įpuolu.
Neįtikėtina – esu ten pat.
Tačiau dėl to aš nekalta.
Ropštimasis užtrunka gan ilgai.

3. Ir vėl einu aš gatve.
Šaligatvy – gili duobė.
Matau ją.
Bet krentu... tai įprotis.
Atmerktos mano akys,
Žinau ir kur esu.
Išsiropščiu bematant.

4. Dar kartą pasuku aš ta pačia gatve.
Šaligatvy – gili duobė.
Ją aplenkiu.

5. Einu kita gatve.  

Jūsų Maištinga Siela,
Man galite parašyti: cirkininkas@gmail.com     

2 komentarai:

  1. Privertė nusišypsoti ir vėl atsiminti, jog patekę į blogas situacijas galime jų išvengti pasukant kitu keliu, nei anksčiau..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šis eilėraštis - metų eisena. Gol galu gale pradedi eiti kita gatve. :) Sunkus darbas.

    AtsakytiPanaikinti