2011 m. spalio 21 d., penktadienis

Naujas Britney Spears video klipas "Criminal"

Sveiki visi,

Prieš kelis mėnesius čia pristačiau naująjį Britney Spears albumą „Famme Fatale“. Iš viso albumo buvo tikrai viena man patikusi daina, kuri tikrai, mano nuomone, turėjo būti sekančiu Britney Spears hitu. Žinot, taip ir nutiko. Visai neseniai, vos prieš keletą dienų, įvyko pasaulinės dainos „Criminal“ video klipo pristatymas. Manau, jog sprendimas išleisti būtent šią dainą yra sveikintinas tiek iš pačios atlikėjos, tiek iš pačių vadovų.

Vertinant „Criminal“ dainos klipą, man asmeniškai, tai tikrai nėra pats prasčiausias Britney Spears video klipas visoje jos istorijoje. Kad ir kokia neblėstančia komercija ir pigumu kvepėtų atlikėja ir jos atlikimas, tenka pripažinti, kad ji vis dar velnioniškai populiari visame pasaulyje. Šitas video klipas turėjo pradžiuginti jos gerbėjus. Man asmeniškai, klipas atrodo šiek tiek per tamsus ir niūrus, toks keliaspalvis. Tikriausiai esu visgi pradedančiosios atlikėjos video klipų mėgėjas. Tiesa, ir pats klipo siužetas jau tikrai nėra naujas, sakyčiau, net šiek tiek nuvalkiotas ir pabodęs, bet galbūt šiai dainai visai tinka. Pabėgimo motyvas labai aktualus Britney Spears klipuose, jeigu prisiminsime jos video klipą „Stronger“, ten taip pat viskas vystosi panašiu ritmu, pabėgimas taip pat egzistuoja ir „I Wanna Go“ klipe. Kiek gi galima bėgti?

Kad ir kaip ten bebūtų, klipas atrodo vidutinis ir neprastas. Pasižiūrėkite patys:

Jūsų Maištinga Siela

1 komentaras: