2011 m. spalio 23 d., sekmadienis

Filmas: "Keliautojo laiku žmona" / "The Time Traveler‘s Wife"


Sveiki visi,

Šiandien noriu pristatyti kino filmą „Keliautojo laiku žmona“ (The Time Traveler‘s Wife) (2009 m.). Jau seniai kažkada norėjau pažiūrėti šį filmą, nes buvau girdėjęs neblogų atsiliepimų, o ir knygą Lietuvoje ėmė labai pirkti, kai pasirodė šis filmas. Žodžiu, kažkaip tąkart šis filmas taip ir liko nematytas, bet dabar, vienos draugės rekomenduotas, parsisiunčiau ir pažiūrėjau.

Patiko man šis filmas, sukėlė daug emocijų. Kažkaip įsijaučiau į visą šitą kelionių mechanizmą ir pagalvojau, kaip gerai, kad mano chromosomoms viskas gerai. Taip, graudžiai įdomi istorija, kuri, mano akimis, išeina šiek tiek dėl savo neįprasto siužeto su fantastiniais elementais iš romantinių dramų rėmų. Man patiko pats siužetas, įtariu, jog tai rašytojos Audrey Niffenegger darbo ir fantazijos nuopelnai, kuri ir padovanojo šią istoriją. Nebloga ir pati režisūra, priminė man kažkodėl šūsnį filmų: „Atpirkimas“, „Drugio efektas“ ir t.t.

Puikūs aktoriai. Pati idėja mane labai sužavėjo. Mylėti tą patį vyrą tik skirtingai grįžtančio iš laiko. Čia jis 39, o vakar jis buvo 24. Sunkus išbandymas pačiai žmonai, kuri turi būti neįtikėtinai kantri, kad sugebėtų išlikti mylinti, atsidavusi ir lojali. Aišku, kai kurie siužeto vingiai nuspėjami, kaip antai, kad vos užsimezgęs vaisius ims taip pat keliauti laiku, todėl ji negalės nuo keliautojo susilaukti vaikų ir pan.

Gražus filmas. Iš esmės net nesitikėjau, jog šitaip patiks. Rekomenduoju visiems romantinių ir šiaip draminių filmų mėgėjams. Jums tikrai patiks.

Įvertinimas: 9.5/10

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą