2011 m. rugpjūčio 18 d., ketvirtadienis

Filmas: "Meilės riba"

Sveiki visi,

Tęsiant filmų maratoną, kuriam, rodos, nebematyti galo, noriu pristatyti britų filmų gerbėjams ir ne tik jiems filmą „Meilės riba“ (Edge of love). Režisierius John Maybury vėl dirba su puikia aktore Keira Knightley – viena mano mėgstamiausių bričių aktorių. Anksčiau šis režisierius sukūrė įtempto siužeto filmą „Tramdomieji“, kuris kažkiek primena ir „Įsikūnijimo“ siužetą.

„Meilės riba“ - tai labai gražus ir estetiškas pasakojimas apie karo metus ir dar keistesnę meilę, kuri perauga šiek tiek į košmarą, nepaliaujamą viltį ir laukimą. Iš esmės pusę filmo pažiūrėjęs, pagalvojau: Dieve, ir kurgi aš visa tai mačiau? Aibės panašių prikurtų filmų, tokių pat estetiškų, gražių, su nuostabiais aktoriais, nuostabia meilės istorija. Galbūt manęs ir nebepaveikė šis laikotarpis, nebepaveikė pati istorija emocionaliai, nes jau daug dalykų sukurta, atkartota. Kažkuo panašus ir jau primirštas filmas „Virš debesų“ su Penelope Cruz. Meilės trikampis, nusivylimas, karo baisumai, vaizdai prabėgomis kilo man iš jau matytų filmų. Galvoji, varge, kam bekurti tai, kas jau ir taip sukurta. Tarsi kirkinti tos pačios veislės šunis ir norėti išgauti naują rūšį. Nepaisant mano kritinio požiūrį į siužetą, visgi filmas yra gražus, aktoriai gražūs, jų vaidybą ir perteikta dvasia. Per vis man patiko apsiniaukęs plieninis Anglijos dangus, vėjas, šalta jūra. Anglijos kasdienybė, belaukiant Antrojo Pasaulinio karo pabaigos.

Ne, filmo antrą kartą tikrai nežiūrėčiau. Nusiminus siužetu, man beliko tik mėgautis pačių aktorių vaidybą, kameros sprendimais, estetika. Bet neapsigaukit, tai filmas, kuris patiks daugeliui ir daugeliui paliks įspūdį. Kai kurios scenos net ir mane patį prikaustė prie filmo, bet norėjosi, kad toks filmas būtų nuo pat pradžių iki pabaigos.

Įvertinimas: 7.7/10

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą