2011 m. balandžio 10 d., sekmadienis

Chorų karai 2011 - pusfinalio apžvalga

Sveiki visi,

Štai „Chorų karai“ visai eina į pabaigą ir šiandien įvyko pusfinalis, kuriame varžėsi trys chorai, deja, iškrito Sidabrinis Vilniaus Tarptautinis Choras, kuriam vadovavo Stano. Pristatau šiandien jų dainas ir savo subjektyvų vertinimą.

Pirmosios dainos:

Oranžinis Alytaus Choras:

Man patiko. Patiko pasirinkta daina, nes myliu apskritai lietuvių liaudies dainas, nes jose slypi tokia dvasia, kuri tikriausiai daugeliui turėtų būti įaugusi į kraują. Kūrinys pasirinktas puikus, o ir balsai tikrai labai gražiai šįkart susiderėjo. Apranga atspindi senąją baltų kultūrą, sakyčiau, šiek tiek prasilenkia, nes daina šiek tiek jaunesnė nei aprangos stilius, tačiau vis tiek man visai patiko. Vertinu – 9.5

Sidabrinis Vilniaus Tarptautinis Choras:

Šaunus choras. Man jis buvo favoritas, todėl labai liūdna, jog jis iškrito, tačiau ką padarysi. Šita daina atspindi, mano galva, šio choro struktūrą – tautų katilas. Pasirinktas dainų miksas ir daugybė tautinių rūbų. Man asmeniškai tikrai visai patiko ir visai priimtina. „Kakalin“ pabaigoje iš vis labai fainai nuskambėjo. Žodžiu man patinka 9.5

Burgundiškasis Kauno Choras:

Danguolė dainavo kaip smuikas, kaip gera afroamerikietė, kurios vaidmenį jau esame matę choro karuose, tačiau šįkart daina yra lietuvių liaudies. Iš pradžių lyg ir nepatiko, sako, jei nepatiko, tai neturi širdies. Man tiesiog galbūt aranžuotė nelabai patiko, nors kauniečiai labai stengėsi, Danguolė nuostabi, tačiau nesujaudino. O ir tas vaidinimas medžio ir merginos šokis toks keistai parodijuotas pasirodė, tačiau kitiem labai patiko, tikriausiai gerai. 9

Antrosios dainos:

Oranžinis Alytaus Choras:

Na, man alytiškiai su šia daina krenta šiek tiek žemiau. Pradžia buvo daug žadanti, tačiau toliau man daina vystėsi šiaip sau, nors chorui tinka ir patinka tokio stiliaus dainos, bet man šitas atlikimas toks truputį monotoniškas, nors ten stengėsi akimis blizginti, rankas kelti ir tikrai patikėjau jų nuoširdumu ir pasitikėjimu, tačiau pats kūrinys manęs „neužkabino“. 9 Sėkmės finale!

Sidabrinis Vilniaus Tarptautinis Choras:

Labai džiaugiuosi, jog šis choras nuėjo tokį ilgą kelią ir pasiekė pusfinalį. Buvo verta laukti ir šios dainos. Tai vienintelė šio vakaro daina, kuri iš tikrųjų jautriai nudegino. Dainavo ši nuostabi solistė Ieva ir mačiau mintyse tremties vaizdinius, kurie derėjo su dainos žodžiais. Puikiai pasirinktas kūrinys, gal choras kiek unisoniškas, kaip sakė komisija, tačiau man nieko čia netrūko. Taip kaip mano kaimynas sakė, geriausia vakaro daina. Aš nesiginčiju. 10

Burgundiškasis Kauno Chiras:

Patiko. Pradžioje galvojau, kad solistė neištems, bet ištempė, po to tos keturios Madonnos visai neblogai pasirodė. Apskritai šis pasirodymas man labiau patiko dėl pasirinkto kūrinio, nes vėl primine seną gerą Madonnos gabalą, kuris buvo šįkart sudainuotas neblogai, nuotaikingai, savo kaunietiška dainavimo maniera ir stiliumi. Neblogai. 9 Sėkmės finale!

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą