2011 m. kovo 8 d., antradienis

Chorų karai 2011 - ketvirtosios savaitės apžvalga

Sveiki visi,

Na, tiesiog tęsiu ketvirtosios savaitės „Chorų karų“ apžvalgą:

Smaragdinis Telšių choras:

Na, pagaliau Zvonkus dainuoja. Ir visai gerai dainuoja. Pasirinkta charizmatiška daina ir atlikta ji įdomiai, stilingai, charizmatiškai, ko iš tikrųjų ir reikalauja pati daina. Jaučiasi ir solistai, ir choras, ir sceninis įvaizdis man labai prie dūšios. Daina tikrai labai girdėta ir ambicinga. Kas galbūt trukdo duoti šįkart totalų 10, tai yra tai, jog man yra dainų geresnių, bet tai yra mano subjektyvi nuomonė. Duodu 9.5

Auksinis Utenos Choras:

Man patiko. Patiko ir idėja, ir užpildymas, tad nesutinku su komisija, jog kažko jiems ten pritrūko, matyt, defektus visgi kamera bus paslėpusi, salės žiūrovams gali atrodyti visai kitaip. Labai nudžiugau, jog Augustė šįkart ėmėsi iniciatyvos ir įnešė jai būdingo draivo, tačiau reikėjo dar daugiau paklaikti, dar daugiau pasitaškyti, kaip antai padarė sidabrinio choro kazachė. Daina man patiko, patiko ir sprendimas, ir Augustė, ir choras, tačiau mano simpatija neišgelbėjo nuo to, kad būtent šis choras (vienas mano mėgstamiausių) iškrito. Priežastys yra, kad vieną kartą žiūrovai juos vangiai palaikė, o kitoje laidoje komisija kažkaip vangiai kėlė balus. Matosi, kad darbo buvo dėta daug, bet... Gaila, mano galva, galėtų chorai kristi tiesiog dėl prizo, bet jie dar galėtų dalyvauti ir toliau, nes dabar chorų mažės, liežuvio malimo bus vis daugiau, kad viską užvilkinti, o šis choras, kaip ir visi krentantys, būtų ateityj paruošę tikrai gerų dainų. Bet kažkas turi kristi, pagal šią sistemą, kuri man nelabai priimtina. 10

Burgundiškasis Kauno Choras:

Nežinau kodėl, bet šis choras man mažiausiai patinka. Na, nežinau, nieko prieš patį Kauną ir jo aktyvumą, bet jau choras ir jo pasirinktos dainos... Nepatinka. Matau, kad choras draugiškas ir t.t., bet atsivesti į filmavimą vaikelį ir jį pastatyti kaip reklamą, išnaudoti žmonių nuoširdumą ir jautrumą yra labai lengva, tą dabar aktyviai daro reklamos, nes erotika jau nebepadeda. Šiaip dainavimas neblogas, bet tai kone vienintelis choras, kurį žiūrėt nesinorėjo, nes viskas nuspėjama nei virpina, nei graudina – nieko. 8

Sidabrinis Tarptautinis Vilniaus Choras:

Ko gero tai vienas mano favoritų. Man labai patinka šio choro marginalijos ir koncepcija. Kiekvienas jų pasirodymas – tai iššūkis ne tik mums patiems, bet ir jiems patiems. Šįkart ir vėl mane jie labai nustebino, labai labai... Patiko ir dainavimas, ypač merginų, nes vaikinų labai netvirtas, bet šįkart jie per daug nesireiškė. Labai įdomu, kaip šis choras tarpusavyje dirba ir susikalba. Pati daina t.y. dvi dainos labai patiko, pirmoji daina apie Afriką labiau, kadangi arčiau egzotiškumo, o nauja narė kazachstanietė ar kazachė man taip pat labai patiko, o jau tas laukinis šokis buvo liuks aišku, pradžia – lietaus vaizdavimas buvo gan nuobodus, nes regėtas ir matytas daugybę kartų, tačiau jis derėjo su ta visa Afrika ir dainavimu, žodžiu, viskas po to išsivystė. Na, man tikrai labai patiko. 10

Oranžinis Alytaus Choras:

Be jokios abejonės, tai yra geriausias šio choro pasirodymas per visą jos istoriją. Perėję nuo roko prie švelnių melodijų, manau, jie žengė žingsnį į priekį. Šis pasirodymas man patiko, patiko pati pasirinkta daina. Aišku, norėtųsi, jog būtų ši daina dainuota angliškai, bet lietuviška adaptacija nėra jau tokia ir prasta. Tiko uniformos ir merginos, nes priminė man filmą „Armagedoną“ ir šiaip karinius filmus. Viena pora labai gražiai vaizdavo meilės jausmą. Žodžiu man visai neblogai šis choras. Patiko. 10

Tauragės krašto Ugnies Choras:

Esmėje man neblogai, nes daina gan suvirpino ir šiaip įdomu, bet neprilygo Justino Marcinkevičiaus dainuotai dainą, kažko pritrūko. Šįkart tenka sutikti su teisėjais, kad sceninis judesys trukdė dainuoti dainą, bet kamera to neparodė. Daina visai graži, tik kažkaip mano ausims truputį ten neišsivystė, monotoniška, nors Liudas labai gerai pavarė savo mėlynomis akytėmis, o chorui pritrūko, kiti solistai dainavo gražiai, bet užsimerkę. Šiaip man visai patiko, rimta, solidi daina ir nebūtinai penkiasdešimtmečiui. Žodžiu 9.5

Štai tokia apžvalgėlė. Labai gaila, jog projektą paliko Auksinis Utenos Choras, o taip norėjosi dar bent du savaitgalius pamatyti jų pasirodymus, bet ką padarysi. Laukime kitos savaitės ir naujų siurprizų.

Jūsų Maištinga Siela

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą